A. Comenzi 

1. Comenzile pot fi plasate online (vezi ”Cum comand?”), urmand pasii aferenti unei comezi online, comanda urmand a fi confirmata automat in caul disponibilitatii produselor in stoc sau in 36 de ore de la momentul plasarii comezii dupa acceptul clientului.

2. Comezile cu titlul de "Precomanda" sau "La comanda" sau "Comanda in productie" sau "comanda speciala" sau "Comanda personalizata" sau "Comanda la Furnizor" vor fi considerate plasate in urma confirmarii termenului de livrare precizat pe site in dreptul produsului, email, SMS, Whatsapp, sau orice alt canal de comunicare in scris, respectiv a achitarii avansului aferent comezii cat si confirmarii acestuia de catre departamentul financiar-contabil al SC Montigen SRL.

3. Comenzile pot fi plasate prin email, SMS, Whatsapp sau telefonic cu conditia ca aceste comenzi sa contina toate datele necesare emiterii documentelor fiscale, cat si livarii in conditii optime a comenzii, cu respectarea normelor din sectiunea "Cum comand?"


B. Anularea comenzilor


1. Pentru comenzile online cat si prin email, SMS, Whatsapp sau telefonic anulare comenzii se poate face printr-o raspuns(reply) la mail-ul de confirmare a plasarii comenzii sau pe adresa de email contact@montigen.ro, cu solicitarea de anulare a comenzii respectiv contul in care se vor restitui platile efectuate in avans, fara a preciza un motiv de anulare a comenzii.

2. Pentru comenzile plasate online cat si prin email, SMS, Whatsapp sau telefonic care nu contin toate datele necesare emiterii documentelor fiscale respectiv livrarii in conditii optime vor fi anulate din oficiu.

3. Pentru comezile cu titlul de "Precomanda" sau "La comanda" sau "Comanda in productie" sau "comanda speciala" sau "Comanda personalizata" sau "Comanda la Furnizor" care nu au fost confirmate sau pentru care nu s-a achitat un avans anulare comenzii se poate face printr-o raspuns(reply) la mail-ul de confirmare a plasarii comenzii fara a preciza un motiv de anulare a comenzii.

4. Pentru comezile cu titlul de "Precomanda" sau "La comanda" sau "Comanda in productie" sau "comanda speciala" sau "Comanda personalizata" sau "Comanda la Furnizor" pentru care exista o confirmare a termenului de livrare si penru care s-a achitat un avans conform conditiilor agreate de comun acord, prin anularea comenzii inainte de termenul maxim de livrare (vezi "Conditii de livrare") ne rezervam dreptul de a retine avansul perceput la momentul plasarii comenzii pentru acoperirea costurilor aferente anularii comenzii, sau dupa caz, vom livra cumparatorului produsele comandate in cunatumul sumei achitate ca avans si in conditiile agreate anterior.

5. Pentru comezile cu titlul de "Precomanda" sau "La comanda" sau "Comanda in productie" sau "comanda speciala" sau "Comanda personalizata" sau "Comanda la Furnizor" pentru care exista o confirmare a termenului de livrare si penru care s-a achitat un avans conform conditiilor agreate de comun acord, prin anularea comenzii dupa termenul maxim de livrare (vezi "Conditii de livrare") avansul perceput la momentul plasarii comenzii va fi returnat integral in termen de 14 zile in contul indicat de catre cumparator.

6. Rambursarea sumelor achitate in avans, in cazul comenzilor anulate, se va efectua prin transfer bancar in termen de 14 zile de la primirea pe email contact@montigen.ro al contului bancar necesar pentru efectuarea platii.


C. Retur

1.Conditii retur:

1.1 Puteti returna sau schimba produsele comandate in termen de 14 zile de la primirea coletului, exceptie facand cazurile precizate mai jos.

1.2 Nu se accepta returul tuturor produselor comandate si livrate pe perioada "Starii de urgenta" sau "Starii de alerta" declarate de catre autoritati, datorita pandemiei Covid-19. Exceptie fac doar produsele livrate eronat din culpa expeditorului.

1.3 Nu se acceptă returul produselor Sterile.

1.4 Nu se acceptă returul produselor din categoria Cosmetice si de Ingrijire personala, dacă au fost utilizate, desigilate sau testate, din motive de protecție a sănătății clienților sau din motive de igienă.

1.5 Nu se accepta returul produselor din categoria Genti medicale, dacă au fost utilizate, desigilate sau testate, nepurtate, fara pete sau rupturi, inclusiv cu accesorii complete si pe cat posibil cu eticheta inca atasata, din motive de protecție a sănătății clienților sau din motive de igienă.

2. Proceduri retur:

2.1 Solicitarile de retur se vor face in scris la adresa de email contact@montigen.ro in termen de 14 zile de la primirea coletului in cazul persoanelor fizice respectiv 48 ore pentru persoanele juridice.

2.2 Asigurati-va ca produsele comandate sunt returnate in aceeasi stare in care au fost primite cu toate documentele care le-au insotit (factura, certificat de garantie, etc). Daca produsele returnate nu corespund conditiilor de mai sus, ne rezervam dreptul de a nu va returna contravaloarea produselor, urmand sa va retrimitem coletul cu plata expeditiei la DESTINATAR.

2.3 In cazul in care constatam ca bunurile sunt depreciate valoric remediabil, va vom comunica acest fapt, precum si costul de remediere a produsului, si vom deduce acest cost din contravaloarea bunurilor returnate.

2.4 In cazul in care constatam ca bunurile sunt depreciate valoric iremediabil, va vom comunica acest fapt, precum si refuzul nostru de a accepta returul acestor bunuri care, evident, nu mai pot fi reintroduse in circuitul comercial (paguba rezultata prin depreciere valorica fiind astfel de 100%).

2.5 Impachetati produsele, de preferat in ambalajul original. Daca acest lucru nu este posibil, va rugam sa le ambalati intr-un mod asemanator, pentru a va asigura ca acestea nu sunt deteriorate in timpul transportului.

2.6 Solicitarile de retur se vor face in scris la adresa de email contact@montigen.ro.

2.7 In cazul retururilor avizate, la ridicarea coletului, specificati ca metoda de plata: PLATA LA DESTINATAR, Contravaloarea transportului va fi scazuta din suma restituita in contul dumneavoastra.

2.8 Adresa la care se trimite coletul retur este: "MONTIGEN SRL, Str. Aleea Teisani Nr 87, Sector 1, Bucuresti. Tel: 0737 510 509 Pers. Contact: Receptie"

2.9 Costul taxei de transport pentru retur este egal cu costul taxei de transport si se va regasi pe factura de storno marfa cu denumirea "Taxa transport retur"

2.10 La primirea coletului, produsul va fi verificat pentru a se constata daca indeplineste conditiile mai sus mentionate; in caz contrar acesta va fi refuzat.

2.11 Dupa primirea coletului si verificarea actelor si produselor, vom initia rambursarea contravalorii in contul bancar specificat in email-ul de solicitare al anularii comenzii, mai putin cazurile in care acesta este refuzat, in termen de 14 zile de la avizarea coletului.

2.12 Nu primim retururi prin Posta Romana, ci doar prin intermediul firmelor de curierat partenere indicate in mail-ul de confirmare al avizarii returului.